måndag 27 augusti 2012

- 10 Kg än så länge

Story från Ylva


Max vikt: 83 kg. 
Nuvarande vikt: 73 kg. 
Målvikt: 65 kg. 
Längd: 165cm.
Ålder: 27 år

Jag har fått tre barn de två senaste med 13 månader emellan. 
Jag har minskat mina portioner och tar ett nyttigare alternativ när godissuget sätter in. 


Jag försöker gå minst en timme per dag, kommer jag inte ut med vagnen så blir det en stund på crosstrainern och sedan kör jag plankan varje dag.  Då mina magmuskler är delade så är det nästan den enda övning som hjälper. 
Här vägde jag ca 80 kg

Här väger jag 73 kg

Jag hoppas på att nå mitt mål till jul men det kan ta längre tid,  och då får det vara så.  
Roligt med denna blogg så man kan peppa varandra :-) det behövs när barnen inte sover som de ska och motivationen tryter. 

Jag har även en blogg som jag måste bli bättre på att uppdatera.  
 Gå till Ylvas blogg!

Mvh Ylva 

1 kommentar:

  1. Bra kämpat det syns :)
    Bra tips med crosstrainern & "Plankan" den är bra!

    SvaraRadera