måndag 27 augusti 2012

Med hjälp av pulver

Story från Nattalie

När jag var 16 år flyttade jag till Tibro för att läsa på gymnasiet. Jag kom från en familj där socker, salt och fett inte fanns. Jag va smal och vältränad och mådde kanon.

Då rasa det, cola, godis och pizza blev nu min vardag istället för mammas nyttiga viltgryta med grönsaker och potatis. 



Jag har lagt på mej 35kg sedan jag flyttade hit och har aldrig sett mej själv som stor. Någonstans i huvudet finns bilden av mej som smal kvar. Jag ser fortfarande den bilden i spegeln.
Jag blev gravid och fortsatte äta. 2 liter läsk om dagen. Ingen hejd. 

Jag med min maxvikt på 115 kg.

Jag idag, 10 kg lättare.

Då fick min 122 kg tunga sambo för sej att han skulle gå på pulverdiet mitt uppe i min graviditet. Visst det gjorde han, och han gick 8 veckor på Slanka Maxi kuren och tappade 28 kg.
Jag där emot fortsatte uppåt.

För tre veckor sedan stannade vågen på 115 kg. Och då var det nog. Vart tog mitt liv vägen. Jag orkar inget längre. Jag bestämde mej. Jag ska med gå på en Slanka Maxi kur. Och komma till
min målvikt på 85kg. OCH det viktigaste starta ett nytt liv med nya matvanor. 
Idag 3 veckor senare väger jag 104,3 kg och har tappat:


Vikt: -10,7 kg


Överarmar: -4,5 cm
Underarm: -1 cm
Lår: -6 cm
Rumpa: -9 cm
Byst: -10 cm
Och Magen otroliga -13 cm.

Och detta på 3 veckor. Jag har 5 veckor kvar att kämpa på Slankas Maxi kur men jag ska klara det :)

Mer information finns på Slankashopen.se

Ni kan följa min viktresa på www.Nattalierang.blogg.se 

3 kommentarer:

  1. Syns otrolig skillnad redan nu efter bara 3 veckor, otroligt!

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra jobbat syns verkligen. Massa kramar helt otroligt!

    SvaraRadera
  3. Wow,otroligt bra kämpat!

    SvaraRadera