måndag 27 augusti 2012

Hittills -11 kg

Story från Maddix

Håller på för fullt. 
Maxvikt: 86 kg 
Längd: 160 cm
Ålder: 30 år
Nuvarande vikt: 75 kg
Målvikt: 58 kg


Har fått två barn vilket resulterade i en viktuppgång på 26 kg (efter förlossning), från en vikt på 60 kg till 86 kg. (från BMI 23,4 till ett BMI på 33,6)

Körde med Herbalifes proteinshakes, shapeworks till frukost och lunch, försökte gå promenad på minst 45 min per dag och åt vanlig mat till middag på kvällen, enligt tallriks modellen. Fungerade väldigt bra, gick ner mellan 1-2 kg/vecka, men tröttnade på shaken.

Nu har jag 17 kg kvar som ska bort!
Har börjat halvera alla mina portioner nu, men får fortfarande äta allt. Hoppas att det ska ge bra resultat. Kommer väga mig varje måndag för att se om detta funkar. Går minst 30 min promenad/dag som träning nu i början.

Ni kan följa min viktresa på min blogg. Tryck på Maddix lägst upp i inlägget för att komma dit. 

Här väger jag 86 kg.

Här väger jag 75 kg (11 kg mindre)

Får återkomma här med före/efter bilder när jag nått mitt mål!

Tips för att lyckas:
- Kör inga för extrema dieter, man tröttnar så lätt då.

- Försök att röra på dig varje dag, även om det bara blir lite, alla extra steg du tar gör skillnad.

Kämpa på alla mammor! Vi kan bli av med dessa kilon och återfå vår "innan graviditeten vikt"





1 kommentar:

  1. Så fin du är,men oj vilken skillnad man ser & så liten Bella är -sötisen-
    /Lycka Till Kram

    SvaraRadera